n

n

1 mai 2012

Gradina de spital

uneori este de bine precum este mazarea ce vrea sa se inalte si multa implinire gasesc in multumirea ei...


...alteori...
...in dimineata, in fata de spital- un el, doctor si un el, prieten....dupa vorbe amestecate in apropierea lor- o intrebare la despartire
- da astazi nu aveti liber?
-...raspuns de doctor-....mda...,dar eu am o treaba...


si mintea mea de roman a dus vorbele si faptele lui inspre departe si cu parere de rau simt ca nu gresesc


un alt timp a trecut si...


am intrat intr-o floare de spital pentru a face un control periodic necesar continuarii muncii in firma,

o floare de spital in fapt, obosita, plictisita, bautoare de cafea de asistente in wc-uri cu afise de Defect,

de multa nesimtire, de multi nervi pe care am incercat sa-i tin in frau pana la capat, si-n nelogica si nepamantanirea acestei flori, rabdare am avut


pentru a o vedea in alta parte, sub o alta forma in care ea se deschide...
...si se deschide...
...in urzicile gradinei mele...
....si mai departe.........
....departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu