n

n

31 mai 2012

Bradul din balcon

inainte de Craciun l-am cumparat, in camera l-am tinut incarcat de globuri si de beculete ce imi pareau ca il incalzesc prea mult in racoarea de care credeam ca are nevoie, iar mai apoi l-am dus pe balcon si l-am udat precum puteam si credeam ca are nevoie. Iar el a inceput sa se usuce si mult m-am mai plimbat pe langa el pentru a-l intelege
si-n cele din urma un vas am pus sub el si apa am pus in el iar bradul a inceput sa se bucure, muguri a dat, bucurie de verde a daruit si apoi a asteptat...
si acum este bine

2 comentarii:

  1. Fa-i cadou un ghiveci un pic mai mare si verifica-i radacina- de obicei cand ajung la vanzare li se cam taie/rupe radacina. Vezi ca exista si ingrasamant pt conifere- l-am folosit si eu cu succes. Oricum faptul ca a dat muguri e foarte ok...poate tai partea uscata...nu-l mai ajuta cu nimic..

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul este ca inca nu sunt hotarat ce sa fac cu el- sa-l mai tin pe balcon sau sa-l pun in gradina?
    Partea uscata am taiat-o chiar dupa ce am facut poza,- cat despre ingrasamant, nu stiam ca exista asa ceva...si-n cele din urma trebuie sa recunosc ca nu stiu nimic despre brazi,-acum invat din mers. Mersi de sfaturi!

    RăspundețiȘtergere