n

n

10 mai 2012

Mazarea- prima floare

prima floare a gradinei de legume---nu stiu cat de mult le place unora, mazarea, stiu sigur insa ca este o minunatie de planta, atat prin felul ei diferit de a fi in gradina, cat si prin puterea de a fi prima.
superba...si prin micul ei bob, tare buna la gust
morcovii in prim plan, ceapa invecinata si o galagie de salata ce s-a trezit sa se nasca tocmai pe micul sant ce desparte straturile. ...deocamdata eu zic ca este bine si pe mai departe o dorinta am in mine---gradina sa ramana la locul ei, sa-si traiasca menirea iar eu sa am puterea de a o lasa astfel. urare- gradina fara buruieni!

3 comentarii:

  1. gradina cu apa si soare, fara seceta sau grindina, cu avant vertical si fara balarii, da, fara balarii.

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai dat gata cu mazarea. Eu am pus-o cam rara, abia astazi i-am pus sforile... Uff.
    Poate pun si eu diseara niste foto cu mazarea mea, asa ca sa ma fac de ras (dar, culmea, a mea a inceput sa-si formeze tecile?!)

    RăspundețiȘtergere
  3. DA, simf


    Marian, mazarea isi merita fotografia si nu te va face de ras

    RăspundețiȘtergere