n

n

24 mai 2012

Respect si flori de soc

imi schimb locul de munca--plec din firma printr-un motiv simplu dar care pentru mine are o insemnatate aparte- Respect. A venit un timp in care munca mea mi-a cerut sa-i spun patronului ca este vremea sa-mi mareasca salariul, el nu vrut invocand diverse motive ce nu aveau nici o legatura cu ea---din pacate el nu a inteles ca dincolo de bani exista altceva...,Respectul pentru munca pe care am depus-o timp de aproape doi ani in firma lui. Pentru asta mi-am cerut dreptul de a fi mai bine platit, pentru ce a fost, nu pentru ce va fi, iar acum plec in alta parte pentru aceiasi bani...., dar nu plec cu mana goala, Respectul mi-l iau cu mine.
In dupa amiaza am adunat flori de soc. ...am scris, cu Respect!--Daniel

3 comentarii:

  1. Foarte bine. Omul trebuie sa fie vertical. Te respect la randu-mi. Iti trebuie curaj si ca sa iti ceri drepturile si de asemenea si ca sa pleci. Pe vremea cand eram si eu la angajata la patron, nu am facut-o nici pe una, nici pe cealalta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Viata, Iulia..., e viata si trebuie sa trecem prin ea cu privirea ridicata---e datoria noastra fata de ea.
    Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Respecte, domnule, pt munca, pt blog, pt poze, pt gradina, si pt atitudine.
    Stii ce e cel mai grav? ca sunt multi oameni care nu au de ales, care nu au gasit acest nou job, care nu reusesc sa il caute, care nu mai vad in viitor. Si ajung sa inghita mizerie dupa mizerie de la sef, vecini, angajatii de la ghiseu, etc.

    RăspundețiȘtergere