n

n

6 mai 2012

Seminte si flori

greu se inalta semintele din pamantul gradinei--parca nicicand nu au fost asa timide, si-n supararea mea pe ele, imi dau seama ca eu sunt vinovat pentru timiditatea lor,- fiindca nu le-am dat umiditate atunci cand ele, semiinte fiind, cereau apa, --ca nu le-am daruit pamant afanat in drumul lor catre lumina soarelui si ca pentru un timp, obosit de prea multa alergartura si stres dupa munca lumii aflate dincolo de gradina,- am uitat... si totusi speranta gasesc in micile firicele de rosii ce se chinuie sa se inalte, in boabele de fasole ce s-au separat intre ele si hotarate au fost sa nu ramana in mare parte sub pamant...,
...certitudine am in schimb, in florile gutuiului si mai ales..., dincolo de ele... ...bucurie va doresc in gradini

4 comentarii:

  1. ce frumoase...am si eu un gutui...undeva...ajung sambata la el...sper sa ma astepte cu flori :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...cu flori sa te astepte, iti doresc
    ...si pe mai departe...,bine sa fie

    RăspundețiȘtergere
  3. Sint asa de frumoase florile de gutui ... ma duc cu gindul la kimonourile japoneze :)
    Numai bine, Daniel !!!

    RăspundețiȘtergere