n

n

2 mai 2012

Sistem sanitar- test de glicemie

privesc si astept sa vad pana unde se poate intinde culoarea violet


am scris despre nenorocitul sistem sanitar,- nu am scris despre minunatia de a lua un simplu test de glicemie ce se poate face printr-o simpla
intepatura in deget si despre inconstienta mea de moment de a lasa un om sa-mi ia acest test printr-un ac intrat in vena de mana



nu am gandit



si acum degeaba gandesc....



...si incerc pe mai departe sa caut raspunsuri printre cei din sistemul sanitar ce au de dat socoteala pentru munca lor, ...printre cei ce sunt platiti prost pentru munca ce o fac,...printre cei ce ar vrea sa faca bine si putere nu au fiindca politicul acestei tari se afla undeva deasupra tuturor nevoilor,


...fiindca dincolo de tot ceea ce traiesc si am scris, exista un roman indiferent.....


...cu un ac in mana...





....ps- in gradina au iesit din pamant frunze de castraveti si de fasole...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu