n

n

25 mai 2013

Ba, da prost mai sunt!

Oarecum, periodic, trec printre portile acestei fabrici ce se ocupa cu ceea ce inseamna materia de baza pentru facerea mobilei, a unor materiale folosite in constructii si a altor domenii...si cu sinceritate cred ca in lume este nevoie de o asemenea fabrica,- problema apare insa in momentul in care ea este imensa si se afla dincolo de gardul gradinei mele si-mi doboara padurile din jur, lasand muntii si dealurile fara de rost. sunt imagini de pe internet si langa aceasta padure am stat pret de cateva minute--mirosea a lemn, a lemn viu...,si-n bucati de padure taiate. crapate de dor de apa si cu stampile patrate, albastre, pe cateva bonturi...,imi auzeam colegul de munca ce statea in spatele meu----ba, da prosti mai suntem, na-m vazut neam mai prost pe pamantul asta, ca noi....,uitate si tu...,paduri intregi taiate si totul merge inspre alte tari si-n buzunarele nemtilor si a austriecilor..........- da tu ce crezi, - crezi ca la ei in tara fac asa ceva, crezi ca isi taie padurile? -nu dane ...ca-i au pe prostii de romani si padurile lor .... ....a venit juniorul acasa si ajutor am avut din partea lui in a posta aceste imagini pe care eu le-am vazut inainte de a le vedea pe internet...........si bine nu imi este fiindca adevarat este ca am trait aceste imagini si ca dreptate are colegul meu de munca - ba, da prosti mai suntem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu