n

n

7 februarie 2012

Guvernul meu

Si un alt guvern sta la o poarta in asteptare, de parca odata cu el o alta schimbare in viata noastra va fi...si nu...
...fiindca, acum cei ce sau lasat, sunt de fapt intr-o umbra din care sau inaltat in soare pentru a sti fiecare miscare a umbrelor de oameni ce vor alcatuii un nou guvern nascut prin interesele lor

e ca si cum- pleaca ai nostri, vin ai nostri...

...doar ca acum s-ar vrea un alt iz de dorinta pentru a multumii multimea de oameni ce stau in frig si se revolta pentru cei 22 de ani de neimplinire al acestei tari plina de bogatii in toate si-n oameni, nu.

si mai nu stiu cum....
...cum sa astept primavara in care seminte sa pun in pamantul meu din care sa se nasca
-mazare
-fasole
-ceapa
-usturoi
-regina rosie
-patrunjel
-pastarnac
GUVERNUL MEU IN CARE AM INCREDERE
fiindca stie ca daca eu am grija de simpla samanta de rosie ce o voi pune in pamant

grija va avea si el de gradina mea.

Acesta este guvernul meu, al tarii in care se munceste si se iubeste munca

celalalt- nu...,si nu inteleg, de ce!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu