n

n

8 februarie 2013

Concediu

zilele acestea avem concediu fortat de la firma si-n prima dintre ele, am fost calfa de zugrav in noua-veche casa a unui prieten
am trecut plin de curiozitate si pe la gradina--atata neverde si atata tristete am gasit, incat nici de poze nu am avut chef. si totusi- pamantul este incarcat cu apa, semn bun pentru mazarea pe care o voi pune in el peste trei saptamani. In rest...,sa stiti ca se poate manca nuci si tine plasa lipita de tavan, in acelasi timp....
...si...
...ceea ce se vede in stanga..., nu este ceea ce pare...........,o buna zi!

2 comentarii:

  1. Bine de stiut ca nucile sunt compatibile cu plasa. Nu as fi crezut daca nu vedeam cu ochii mei. Nu stiu cum ai putut sa te gandesti ca ne gandim ca...

    RăspundețiȘtergere
  2. Adevarul este ca foamea era mare si cerea solutii...,cat despre acel cot de prieten zugrav..., nu stiu ce pare..., mie imi parea un pluovar ce acoperea o implinita burta...-dupa cum scriam- o buna zi!...adevarat ai scris in fapt, sunt cu mult pe dinafara prin credinta mea ca tot ceea ce scriu are o logica, stiu asta si nu am solutii- si inca o buna zi va doresc!

    RăspundețiȘtergere