n

n

13 februarie 2014

Pisica neagra

Seara, intuneric in fapt, orele 19, venire dinspre mare magazin, intrare in bloc prin o usa.....si...surprindere neasteptata printr-o neagra pisica ajunsa de niecaieri prin usa deschisa- in fapt, un eu, om, si o ea, pisica, trecatori amandoi in acelasi timp. Pana la primul nivel, sa inaintat in fata mea prin multe intoarceri oarecum fricoase si printr-un mieunat de spaima si foame. La al doilea etaj, s-a intors in urma mea, am chemat-o inspre mine si ne-am oprit amandoi in fata usii- aveam niste jumari prin frigider, supertitii despre pisica neagra, nu...., jumari i-am aruncat pe holul etajului, usa am inchis-o si......,sa fi trecut cinci minute in care mi-am trebaluit prin casa pana cand mi-am dat seama ca nu am portofelul incarcat de acte si de bani si drept urmare m-am intors inapoi, pe urma pasilor mei. Am iesit pe langa usa, m-am pasit pe hol, am avut surpriza de a vedea pisica neagra implinit asezata pe covorasul de intrare de la usa vecinului, o privire furioasa i-am aratat, pe mai departe am plecat si bine mi-a fost cand am gasit intregul portofel in masina- cumva cazuse din buzunar fara sa ma anunte. Inapoi m-am intors, pe langa pisica am trecut, o privire de oarece razbunare-i-am aruncat si mai apoi, acum, ma intreb- portofelul, pormoneul, intreaga acta, le-am pierdut inainte de a-mi trece pisica neagra prin fata si le-am gasit mai apoi.......deci!?!...................................................................................................P.S.= Am vrut sa asez aceasta pisica neagra pe acest blog si-n fel firesc nu am gasit aparatul foto- doar dupa un minut am renuntat-----intalnisem pisica neagra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu