n

n

3 iunie 2014

Frumusetea gradinii- icre de ceapa intre doua felii de mazare, cu buna simtire fata de vecinatatea unui trifoi

Orasul- au fost deajuns cateva zile in care nu ma lasat sa-l parasesc si cu placere sau suparare, primavara aceasta de sfarsit si ploile, au crescut in sapte zile o gradina ca nu, o alta.
usturoiul toamnei sa facut frate de frunza cu buruiana primaverii
sunt si rosii,- verzi, adevarat- si parca de camuflaj, prin gradina- dar imi spun eu- sunt cu rost, trebuie doar descoperite, evidentiate, ingrijite ...si timp mai este fiindca este inceput de...

grija pentru fasolea ce pare ca nu vrea  sa se duca din pamant
dar pe care sau de care, am avut prietenie cu ea

......spanacul.....
si aceasta minunatie de verde- un strat de ceapa intre doua de mazare, cu bordura de trifoi. Si-mi urez- Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Frumos spanac ai la vremea asta! Al meu a inceput sa infloreasca, toate plantule au tije, am inceput sa-l culegem pentru bobocii de gasca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este astfel fiindca gradina se afla intre dealuri si vremea este mai rece si toata gradina este astfel, un pic intarziata.....dar nu-mi fac griji- tijele incep sa se iveasca si-n spanacul meu si e firesc... asa ca acum zic- sa vina cu bine, dupa spanac, - urmatoarea bucurie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua, gradina arata bine chiar daca pe ici pe colo au invadat-o buruienile, mai bine solul acoperit cu buruieni decat gol. Recolta se profileaza a fi bogata si diversificata.
    O vara minunata plina de spor si roade bogate va doresc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o parere despre buruieni- sunt parte din acea minunatie de lume mica dar gigantica, prin care pamantul respira si devina bogat in ajutorul legumelor noastre. - de fapt- ce ar fi pamantul fara buruieni si fara legume?
    Vara frumoasa si nu exagerat de calduroasa. Seara buna.

    RăspundețiȘtergere