n

n

1 august 2016

Mana la rosii

Rosiile- acu doua saptamani erau in kaufland cu 2,50 lei. Astazi, aceleasi rosii nascute din vata si solutie nutritiva, sunt 4, 44 lei.
So fi scumpit intre timp, vata !
Ale mele, din gradina dintre dealuri, au inceput sa se inroseasca si bine este ,insa nu inteleg de ce trebuie sa am atata treaba cu nenorocita de mana. In anul asta, a venit din doua parti- de sus, atacand frunzele din oricare parte a rosiei si de jos, lovind primele frunze si intrand si peste tulpina.
Masuri-stropire cu piatra vanata, dar parca in van
-ruperea frunzelor patate
-aruncarea cu totul a celor manate in jurul tulpinei...si-au fost vreo cinci
-decuparea cu cutitul a petelor de mana aflate in stare incipienta
Cam asta e - acu e cald....o zi buna!

4 comentarii:

  1. Buna Dane, cred ca in acest an cu fenomene meteo foarte diverse si neasteptate( de la grindina la canicula si seceta) ne-am confruntat cam toti cu mana. Eu le-am tratat in cea mai mare parte cu lapte ( 1 litru la 9 litrii de apa de ploaie)asta dupa ce le-am imbaiat in zeama bordeleza prima data cand a aparut nenorocirea. Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Whatever your preference is between fluorescent lighting or LED lighting You can count to Fluorescent Man Lighting Ltd. to help you design, advise and install your new lighting system. Serving Calgary's residential as well as commercial lighting requirements for more than 25 years Our Calgary electricians will provide the highest level in client service.Cost Savings: A similar LED light can bring substantial saving over lighting fixtures such as incandescent or fluorescent bulbs. A complete retrofit to LED could dramatically alter your overall. Certain companies report a decrease in monthly energy expenses by up to 50 percent. https://sites.google.com/view/homedesignsuk/home

    RăspundețiȘtergere