n

n

17 iunie 2011

clasa politica

Am ascultat radioul si moderatorul arunca o intrebare asupra noastra- de ce noua ne
este frica de curentul nascut din geamuri si usi deschise? Mai apoi ne-a detaliat acest subiect si ne-a demonstrat ca aceasta frica de curent este o frica aparte ce tine doar de natia noastra.
Sincer, cred ca are dreptate intr-o masura foarte mare si acum vreau sa ramana asa si sa continui a imi pune o parte din alte intrebari ce tin si au legatura cu aceasta tara si neam.Si sunt o multime ceea ce inseamna ca e de bine- suntem o natie aparte chiar daca partea aceasta este mai altfel decat a altora- suntem Miorita dintre Carpati, Ana lui Manole si Luceafarul lui Eminescu, suntem o tara guvernata de oamenii alesi de noi care se schimba si se perinda intre ei si ajung tot timpul sus unde ei se simt bine prin puterea lor. Si l-am mai vazut pe Dinu Patriciu pe televizor si intrebarea moderatoarei- cand o va duce bine aceasta tara?- Cand clasa politica se va destepta si va avea dorinta de a face ceva bun pentru acest popor.
Si-n raspunsul lui mi-am adus aminte de frica romanilor de curentul nascut din geamuri si usi deschise si o secunda ma strabatut si tare mult ma durut...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu