n

n

7 octombrie 2011

Gradina de legume in Octombrie- decupaje.


Este octombrie, o luna in care gradina se chinuie sa inteleaga ce se intampla- zile prea calduroase se impleticesc de nopti aproape normale de luna, de octombrie.


Ciudat se misca fasolea... parca ar vrea...si ar putea si totusi nu poate si mie imi pare ca nu intelege de ce.


...prin flori...


...prin datoria ce si-au facut-o...


...prin speranta.


Acolo ma simt si eu....OM...intr-o tara ce inca se cauta...


...o tara pe care legumele mele au gasit-o...,de aceea imi sunt dragi.
Ele stiu si simt inainte de a sti si simtii eu.

2 comentarii:

  1. Ce frumoase sint legumele de toamna, lucesc ca niste comori ... Vad si doua gutui, o sa-ti parfumeze camera in traditia anotimpului . Numai bine, Daniel !

    RăspundețiȘtergere
  2. In adevar, sunt frumoase si parca ele stiu ca frigul va venii si acum isi arata toata puterea, dulcele si frumusetea lor.
    Numai bine, Dani!

    RăspundețiȘtergere