n

n

19 aprilie 2012

DA

In urma cu ceva timp- o expozitie de fapte, de tablouri, oameni de ceara, lumini si umbre, multe altele si printre toate acestea...,un ceva ce mi-a parut bine..., o scara si un sfarsit de ea si-n sfarsitul ei o privire, ca o usurare sau multumire pentru pasii facuti... un DA... Nu pot a uita acest DA, si-n el gasesc multe raspunsuri ce se pot aseza peste cuvinte si incercare..., incerc...,de atunci...,si multumit sunt cand pentru fiecare intrebare ce mi-o pun dupa ce am urcat o scara, stiu ca am un raspuns, nu este greu, usor este- nevoie este doar de un zambet si de un DA.................. de aceea, DA

2 comentarii:

  1. Buna, Am incercat sa citesc printre randuri si Da-ul la care cred ca te-ai referit este cel pe care persoana iubita ti l-a dat intr-un anumit moment al vietii. Daca este asa, va doresc din suflet multi, multi ani fericiti impreuna. Voua si tuturor, pentru ca toti avem dreptul la aceasta fericire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ani fericiti si voua si placere sa gasesti pe mai departe in blogul tau

    RăspundețiȘtergere