n

n

25 aprilie 2012

Gradina in Aprilie

in sfarsit, printre sarbatori si zile cu ploi, am reusit sa ajung la gradina -se inalta mazarea, cat de curand trebuie sa-i dau sprijin
am trecut si prin ceapa si-mi pare cam fara vlaga
flori...
...si mai ales, flori de mar
si un verde cat toata gradina cam in doua cuvinte, a fost bine si inca ceva- am pus un strat de fasole si-n amestec de marimi si culori si cu gand in alta parte, am luat boabele de fasole drept oloage si le-am pus in sir, pe trei randuri. astazi dupa o minunata ploaie, gandul m-a dus spre gradina si cand am realizat ce sa intamplat, am zambit iar acum sunt curios cum o scot la capat. oi vedea eu...cum voi face un rand de fasole cataratoare ...mult bine

2 comentarii:

  1. Imi place mazarea. La mine semintele cumparate, desi veneau din strainezia, m-au dezamagit. Au iesit mai putin de jumatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. la fel am patit si eu cu o jumate de kil de arpagig cumparat de la real- made in olanda
    o curiozitate am avut...,si de acum incolo nu mai vreau sa fiu curios

    RăspundețiȘtergere