n

n

5 decembrie 2013

Chinezii

chinezii- apropo- stiti care este cea mai vorbita limba din asta lume?- banuiesc ca nu, precum nu stia nici jumatatea mea din mine- se numeste mandarina- si da, o glasuieste un miliard de oameni despre care nu am habar si nu am cum altfel fiindca nu se afla prin gradina mea si nici vecini nu sunt cu mine ce fel de relatie au cu mine sau s-ar putea, nici prin gand nu mi-a trecut, pana in una din trecutele zile cand am vazut pe televizor un reportaj despre oportunitatile pe care le simt chinezii in asta lume- mai limpede, punctual pe acel moment- o ferma de pui in o tara din mijloc de fierbinte Africa- si da...erau la reusita concurenta cu cei din loc.....si angajati aveau, de acolo, carora printre vorbe, glume, li se parea de rau faptul ca erau cam drevenele si lenesi si mai apoi, nu stiu cum, gandul ma dus la un intai de an din care, liber se da la cumparare de pamant Romanesc. ........Pauza.......,si inca una....si apoi ce sa gandesc- ca nu este bine, ca sa ma simt ca unul ce nu intelege ..........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu