n

n

19 decembrie 2013

Cocosi de vanzare

Sa imprastiat prin sat vorbe despre un magazin in care se vand Cocosi cu 6 lei kilogramul. Nu am bagat in seama ideea, am crezut-o ca o trecere zilnica, pana azi cand colegul meu de munca mi-a vrut binele cu intreaga lui placere- dane, kilu de piept de pui costa 18 lei, pieptul de la cocosul cumparat de mine avea doua kile, o pulpa de la el nu am putut sa o mancam eu si nevastamea.....si inca ceva, nu era pic de grasime in acest cocos ------------------------------------------in mod firesc, am crezut tot ceea ce mi-a spus, un singur punct am avut de apasat si un raspuns mi-am dat- suntem prea bogati pentru a ne permite a cumpara cocosi hraniti....bio.........fiindca ce poate insemna restul de a manca un cocos fara pic de grasime, cu o pulpa de porc, un piept de lebada si o parere de mai bine in fatisarea altor cocosi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu