n

n

11 august 2014

Replici din filme romanesti

Cat de?
 Cat de sarit trebuie sa fiu de pe trotineta
 incat sa pot urmarii la nesfarsit....
B.D. la munte si la mare- Ce avem noi aici?
Toamna bobocilor- Ce tineri am fost noi, ma Liviule si ce ficiori frumosi eram, mai ales eu......,si ce-am imbatranit si ne-am ramolit, ma Liviule, mai ales tu.
- Nu trage domn Semaca, sunt eu, Lascarica
-Oamenii are arme
-Un fleac..., m-au ciuruit
-De ce trag clopotele, Mitica?- de funie....
-Tradare, tradare..., dar sa stim si noi
-Morometii----- Asta-i politica ce faceti voi, ba?-- Da ce e ma Tugurlane?--Prostia din capul vostru...asta e
-Si inca cate ....
-Elefantul, vrabiuta plus bursucu si maimuta, muncesc cu  aprindere, la o intreprindere
-La ce intreprindere?
Fabula, cu Toma Caragiu si Mircea Diaconu......,ce vremuri!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu