n

n

5 decembrie 2015

Gardul din copac, din Oradea

Ne aflam in Oradea, la Theranova, un centru de proteze si orteze.
Langa firma se afla parcul Oliosig sau Mihai Viteazul- l-am gasit sub doua nume....la intrarea in curtea firmei am descoperit acest copac si dupa mirari si intrebari, mi-am dat seama ca in trecut , acest copac se afla la marginea parcului iar gardul din el imi era dovada
Banuiesc ca s-a ntamplat in urma cu treizeci de ani, intrebarea care ramane in mine este -cat de om trecator trebuie sa fi fost acela care a putut trece ani intregi pe langa un asemenea copac, fara sa-i pese sau sa se intrebe..........sincer, cred ca viata in acele vremuri era mult mai altfel si acest copac prin care trece un gard era o normalitate.
Acum, in aceste zile....
....copacul exista alaturi de un alt gard



P.S-.banuiesc un bun simt pentru oamenii din Oradea- in multe alte orase din tara, fierul din copac ar fi disparut si ar fi ajuns la un centru de colectare---in orasul meu, -am vazut stalpi inalti, din beton, loviti cu barosul pana la destramare completa, pentru armatura din ei..........
Ce sa mai zic...., bun Mos Nicolae sa gasiti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu