n

n

5 ianuarie 2012

Un an bun pentru Romania

A venit un alt an-
nou, prichindel,
numai bun,
de bucurie si de sperat-
cu el.
Printre artificii inaltate,
oameni adunati in bucuria primirii,-
pasari si caini speriati
de nefirescul luminii si al zgomotului,-
eu si a mea nevasta- privitori...
si la un moment dat cautatori prin buzunare pentru a multumii vorba potrivit careia anul nou e bine sa te prinda cu bani in buzunar.
Si i-am gasit,- doua monede de 50 de bani pierdute intr-un buzunar de-al meu.
Am facut viitorul financiar al familiei pe acest an,- pe din doua,- i-am dat 50 de bani ei iar eu am ramas cu restul- mai apoi am ras,
gasise intr-un alt buzunar inca 20 de bani.


Cat despre dorintele dorite la trecere de ani,-
sanatate,
multa sanatate,
si credinta,
in noi,-
in aceasta tara,
si-n bunul Dumnezeu.
Amin!


Ieri..., o poza facuta cu telefonul meu...


...plecam de la locul meu de munca-
si parca nu am fost acolo...
fiindca prea minunat arata cerul orasului Hunedoara...

2 comentarii: