n

n

23 septembrie 2014

Toamna

Habar ca nu am despre brocolii asa ca in acest an am incercat sa vad. Am cautat inernetul, m-am minunat de ce pot face unii prin gradinile lor  in tarisoara asta si-am zis sa aduc si aceasta, nu stiu cum sa-i spun,....bob de floare?....in gradina satului dintre dealurile de dincolo de castel.
Am mai spus- din o mie de rasaduri, a iesit doar unul si-am vrut sa-l vad pana la capat- iata-l in saptamana trecuta, inca vioi in toamna, chiar daca am pus rasadul in pamant la sfarsit de iunie....si sincer, as vrea sa incerc in anul viitor, sa merg mai departe.
Crini
Fasole- bun an!
Conopida, sufletul de conopida ce danseaza in jurul florii
Merele batranului pom- am facut o dulceata- minune- cu un strop de scortisoara intr-un rand si cu un amestec de scortisoara, ienibahar, nucsoara, rozmarin si mai multa voie multa, in cel de-al doilea rand.
Toamna.

2 comentarii:

  1. Daniel, brocoli se culege cand arata ca si conopida, muguri de floare stransi intr-o palarie mare sau mica, cat de mica, este bun si crud. Nu ai incercat?
    Am si eu unul tot asa inflorit si cu seminte multe, dar a scapat necules la timp, d'aia.
    Toamna frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elisa, fiind primul meu brocolii, am vrut sa-l vad pana la sfarsit, sa am o idee despre el. Banuiam ca nu va arata ca cel din supermagazin, facut de profesionisti si acum vad diferenta. Printre nestiintele mele se afla si aceasta- ca si palaria, cat de mica, este buna si cruda- maine, voi incerca.
    Viata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere