n

n

24 martie 2015

A rasarit mazarea- pui, pui, sa nu- i fie de deochi!

De inceput, zic ca am schimbat telefonul vechi cu unul facator de poze.
Acum sunt tinerel si orice vad imi pare interesant, de luat in chip....dar sa trecem peste si sa revenim la gradinile noastre.
Astazi am pus seminte de ridichi, am dat cu grebla prin gradina,- altele, si printre ele am auzit vorba vecinilor din solar...
-...aaa, uite un fir de ceapa- pui, pui, sa nu-ti fie de deochi!
Dadeam cu grebla si zambeam amintindu-mi de Ana, femeia care era stapana solarului si care intr-o buna zi s-a suparat pe ceilalti si le-a lasat solarul in grija.
Nu-i treba mea, mi-am zis..., pui, pui sa nu le fie de deochi ceapa abia rasarita...si-am continuat prin gradina.....,unde......, pui, pui, sa nu-i fie de deochi, -am descoperit prima mazare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu