n

n

25 mai 2014

Despre alegeri

Despre alegeri ,ce-ar fi de povestit?
Faptul ca in 90, la prima alegere democratica, eram in armata acestei tari si dreptul la vot nu am vrut sa mi-l exprim- drept urmare, am fost scosi din front, in fata a 1500 de soldati, trei tinerei,- ,eu, prietenul meu si un necunoscut
-ma baieti, nu-i pacat ca dupa atatia ani de comunism, sa nu votati?
a fost singura data din toata armata in care am vorbit cu comandantul regimentului- l-am refuzat politicos si apoi am votat vreme de 24 de ani, pana astazi, cand dupa atatea votari, parca fara de folos, nu stiam daca mai exista rost ....,dar, tocmai azi, am umblat prin net si cu intamplare, am gasit un nume ce mi-a amintit vremuri de mult trecute
Erau timpurile in care toate problemele nu erau langa noi, in care noi, decreteii, ne bucuram de cati de multi suntem si de toate cheile ce le aveam la gat.
numele-- Mircea Diaconu si ale lui Mere rosii
Asa ca astazi,am fost prin piata si am cumparat mere rosii.
P.S,- dupa ora 21, am aflat ca nu am fost singur---seara buna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu