n

n

13 octombrie 2012

Cel mai bun loc de munca

Nu ne-am vorbit niciodata, cu ceva timp in urma am fost colegi de munca in combinat, dupa un alt timp l-am vazut imbracat in haine de paznic intr-un supermarket iar de ceva timp il vad de fiecare data in acelasi supermarket, plimband un carut cu doua trei produse. La inceput am crezut ca isi face cumparaturile in timpul liber, dar mai apoi mi-am dat seama ca de fapt el se afla la locul de munca, doar ca nu mai avea hainele firmei de paza pe el, iar acum ma intreb ca nedumeritul--ce meserie poate sa fie mai faina decat aia in care esti platit sa te plimbi printre produsele unui magazin? Eu unul, o singura neplacere as avea pentru un asemenea loc de munca -nevoie as avea de un hipermarket mai mare, sa nu ma plictisesc--se poate!?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu