n

n

9 februarie 2013

Promotii

este in drumul meu, singurul motiv pentru care opresc vaca pentru adapare
si de fiecare data uit....,--doriti si o napolitana xxx?, e foarte buna, .... sau..., doriti un sendvis xxx?...,sau..., avem promotie la xxx, daca adunati xxx, pe acest talon................, si mi se intinde o promotie din carton conform careia daca alimentez de enspe milioane, primesc reducere de enspe la suta la cumpararea de valize numai bune de incarcat in avioanele lumii asteia...., si Doamne, zi grea mi-ai dat in ziua de azi, pana acum, fiindca foame nu imi este si nici chef de zburat cu avionul nu am...., si-n plus, am o graba si nu se pune fiindca in fata mea la rand,unul sta pe ganduri in fata unei vitrine de trabucuri..., sau solutii de trabucuri fiindca nu am inteles de ce a dat 57 de lei pe unul singur sau ce o fi in imbracamintea aceea minuscula de carton...............................si in intinsele momente de asteptare, privirea am purtat-o si razbunarea si respirarea am gasit si masca i-am daruit vanzatorului la intrebarea lui---doriti si un ...,?, e foarte bun...,,,,,,.......................................................iertare cer, atata ura nu isi avea rost in privirea mea, pe care bietul om nu a inteles-o..., dar care la dus la tacere.................................................,calm..........................,calm......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu