n

n

19 iulie 2011

Mi-am tras robinet in gradina

Mi-am tras robinet in gradina,- fara planuri, fara intrebari adresate vecinilor, fara a da un leu cuiva,... mi-am tras robinet in gradina. A fost greu, rau de tot a fost, chinuit m-am trecut dar acum tare mult ma bucur fiindca stiu ca... castravetii ce vor iesii din florile acestor zile se vor simtii multumiti vazand minunea de robinet.
Cat despre mine, mincinos de castraveti ce sunt, ce sa mai pot spune?
Am gasit cel mai apropiat stalp sustinator de viitori castraveti, avea robinet pus de-a gata pe el, l-am luat ca atare, l-am infipt in pamant si acum zambesc la gandul ca gradina chiar crede ca am adus apa in mijlocul ei.
Dar ce-o mai crede intreaga planeta, nu-mi pot a imagina...acum stiu doar ca mi-am tras robinet in gradina si ca...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu