n

n

17 iulie 2011

Udatul rosiilor

Au fost si sunt ploi peste tara dar nu peste a mea asa ca plin de incredere in magicul cod galben anuntat de meteo, m-am apucat cu juniorul sa ne chinuim a uda gradina. Deasupra noastra un cer incarcat se trecea, undeva in departare se mai auzea cate un tunet, vecinii poate ca zambeau pe dupa ferestre dar in timp ce noi udam stiu sigur ca plantele se bucurau.
Si am avut dreptate.
Rosiile inca nu le-am stropit, semne de boala inca nu dau si pentru a le merge tot asa, le-am udat cu sticla de doi litri printr-un dop gaurit- doua ore mi-au trebuit, munca de titan pricajit, si-n timp ce udam, mult mai invidiam udatul prin picurare.
Sa fiti bucurosi toti ce aplicati aceasta metoda,ca tare greu e altfel la udatul de rosii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu