n

n

11 februarie 2012

Prim ministrul lenesilor si zapada

In aceste zile de privit pe televizor, felul si vorbele noului prim ministru, imi arata un boc mai inteligent si mai tare in tupeu- dar in primul rand imi arata un basescu mai tanar--fiindca,
- vorbe de prim ministru
--nu este de acceptat ca soldatii sa loveasca zapada si-n acest timp, localnicii pentru care ei muncesc, stau la caldura..... parca vorbea basescu in fostele inundatii
adevarat primule...., iti spun eu ca ai dreptate, cunosc acest popor fiindca traiesc in el si stiu ca exista si astfel de oameni- dar ei sunt mult mai nevinovati pentru lenea lor, decat esti tu si toata puterea ta de a hotara
fiindca o gandire buna, un sistem bun in ceea ce inseamna minunata zapada si mai ales o buna intelegere intre politicieni diferit colorati ce au legatura cu acei oameni chinuiti de zapada, NU AR TREBUII SA-I PUNA PE ACEI LOCALNICI PUTUROSI, LA TREABA.
Si daca mai fac un pas, nu de lenesii satului imi pare rau
ci de acest mod de a face politica de doi bani fiindca este simplu sa dai dai vina pe puturosii satului, pentru neputinta guvernului
-este o diferenta, de la cer la pamant
-de la tupeu la nestiinta
-de la necesitate
la cesitatea de a fi primul tuturor romanilor si de a nu te ascunde si a da vina pe doi puturosi

4 comentarii:

  1. si presedintele lenesilor...el , se da cu sania...!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. poate fiindca nu ii este greu,
    sau nu stie ce se intampla cu o parte a poporului peste care el se crede conducator de vas-
    tara asta nu este un ocean plin de apa
    tara asta este un ocean de zapada
    in care oamenii mor de frig
    Ea, Tara, nu este o punte de vapor,
    Ea este o mare de oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. Puturoșii au existat și există, să nu ne ascundem după deget. Problema e că nu-ți permiți moral să-i lași să moară pe bătrâni și pe neputincioși din cauza leprelor satului. Eu când mă gândesc la ger, mă gândesc și la degerăturilor jandarmilor și la înjurăturile lor printre dinți pentru ne-simțiții din cârciumi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dreptate ai..., si frigul jandarmilor..., crede-ma, il stiu- revolutia ce m-a prins in armata acestei tari- frigul acelor nopti in care stateam in adapostul individual, incarcat peste mine cu patru perechi de ciorapi,patru fasii de izmene si alte gramezi de haine- de parca eram o nemiscare- mi-au dat cunoasterea frigului--- cat despre nedreptatea pe care jandarmii o simt,- in frigul lor si-n caldura localnicilor puturosi, hai sa dam solutii...
    -cred ca nu le vom gasii, doar sa mergem mai departe... prin zapada...

    RăspundețiȘtergere