n

n

21 iulie 2013

Balci in satul meu

Este balci in satul meu- lume multa, muzica, linghispire, terase cu banci ingramadite, vata pe bat, primarul trecand printre oameni, bere la halba, fite, copii, si iarasi muzica. Dimineata, spre munca, am trecut cu bicicleta, printre terase si resturi de cele- vanzatori dormind printe mese, noi treziti cu cafele si tutun, ochi incarcati, o noua zi in soare, un inca mic chin langa gratarele incinse de carbuni si inca multe... Peste tot acest balci obisnuit, doua intrebari nu mi-au gasit raspuns- cum de toata lumea vinde Mici de la Bulbucan ?(un mic si bun macelar din zona,)...si a doua intrebare- de unde apa menajera in aceste zile fierbinti? Da....,eu zic sa nu fiu rau..................,balci sa fie!..................si pisici!.......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu