n

n

2 noiembrie 2013

Masini cu volan pe dreapta

Nu imi plac masinile ce au volan pe dreapta si nu stiu de ce, nici soferii lor- poate fiindca imi pare ca ei, prin fandositele masini, ieftine da bune, incearca sa intre pe usa din dos, in elita celor ce au puterea de a ne arata valoarea si bogatia vietii pe care o traiesc. Nu mi-a pasat ce si cum cu treaba lor, nu imi pasa nici acum, doar as spune ca in una din trecutele zile, o decapotabila galbena, cu volan pe dreapta, cu patru tineri si o muzica de manea dusa la maxim, facea rondul orasului- orasul fiind mic, masina trecea pe langa mine (asteptam in masina) cu o aproximatie de sapte opt minute. Priveam, ii vedeam plini de ei si prin maneaua ce o ascultau, imi dadeam seama ca se simt bine, ca in parerea mea de mila, de dezaprobare pentru zgomotul facut, trupurile lor se incarcau in mod evident cu fericire- poate as putea spune- cu endorfine......si precum stiu, in urma acestora ramane un trup si o minte sanatoasa, asa ca, acum, la final de scris, zic bine ca imi plac endorf...,pe care le simt trecand impreuna cu mine, poarta gradinei- fiecare cu volanul lui.Drum bun! Endorfine, la intrarea Dunarii in tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu