n

n

3 octombrie 2014

Ce vrem in gradina

Dupa ideea Simonei, dar cu gramatica mea de sudor, zic si eu
-Merita sa cultivam- castraveti, mazare, rosii, ceapa, usturoi, morcovi, pastarnac, patrunjel, fasole pastai, ...salata...
In spatiu mai mic, fiindca timpul si electrodul, nu-mi permite- morcovi, pastarnac, patrunjel...dovlecei...
In acest an am pus in borcane amestecaturi de zarzavat si bune ne sunt mancarurile cu ele...
Multumesc, nu- spanac,
Fiindca nu ne este eficient si multi altii se ocupa, nu vrem- vinete, cartofi, fasole boabe, ardei de toate formele si culorile....
Placute ne sunt chiar daca nu au folos - florile de soare, placute sticletilor, rozmarinul fiindca stim ca este acolo, nucul din primul lui an de inaltare...

Legume ce raman cumva in aer, - ridichile
Ce ne dorim- conopida, varza si brocolii, dupa mazare...
In rest- cimbru, marar, impreuna, noi, toti
Daca am uitat o leguma, o rog frumos sa ma ierte.
Buna noapte.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu