n

n

20 octombrie 2014

Dulceata de viata

Pe televizor am vazut ieri povestea celor doi- el, fost agent de vanzari -ea, si impreuna, satui sa tot vada merele bunicilor cazand prin livada, au facut 1500 de borcane cu dulceata, pe care le-au vandut.
Priveam si gandeam ca si eu am facut pentru prima data in viata asta, in acest an, dulceata de mere.
Adevarat este ca bunicii mei de la care am reteta, se numesc internet si imaginatia si ca mama celor doi,  doamna experienta, cred ca face in final, gemul cel mai bun, insa eu priveam si gandeam pe mai departe la primele borcane din acest an, incarcate cu bunatati de legume taiate, sarate si date la dustulit
.....mai departe...,am ajuns prin mare magazin si mi-am amintit borcanele de dulceata- am trecut pe la raftul lor si zambeam, nereusind sa citesc ceva din scrisul prea mic a ceea ce se vroia a fi dulcea dulceata.
Nu am plecat cu dulceata, am plecat in schimb cu borcane de promotie- 12 la numar, de 1700 la pret de 1,24 per bucata
In poza sunt doar o parte din ceea ce va fi gol prin camara in frigul ce va venii, ardeii din 800, sunt doar de parere.
Cam asta e prin masina
pana in primavara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu