n

n

22 octombrie 2014

Varza murata in ardei grasi si morcovi trasi in tipla de penicilina

varza cea alba, taiata, sarata, asa pana maine.
cea rosie, la fel
pentru o ultima muratura din an
in care acesti ardei se vor umple de bucurie.
Se cheama ardei umpluti cu varza si toate acestea se intampla din cauza celor borcane de 1700, vandute la promotie de mare magazin.
Reteta este de pe internet....................si-n ea erau trecuti si morcovii
pe care i-am cumparat (ai nostri, stau de vorba cu alte legume in borcanele de zarzavaturi)



Dincolo de toate acestea , o ciudatenie am avut- morcovi la pret de 0,99 pe kilogram ...de multe zile ...iar astazi m-am aplecat peste lazile incarcate cu ei - un miros puternic m-a lovit,....am facut doi pasi in spate, am respirat un pic si apoi am incercat din nou....si da, simteam din nou un real miros de praf alb, pufos, incarcat de penicilina, antibiotice si tot restul ciupercilor pe care a-s putea sa le intalnesc intr-un vis- Acestia sunt morcovii nostrii- imi venea sa strig catre bunica de dincolo de lazi ce isi indesa in punga, multimi de morcovi ....dar nu am facut nimic altceva decat sa cumpar morcovi in valoare de44 de bani, sa le fac aceasta poza ....,trecuta poza...
iar acum, fiindca e tarziu, ..doar struguri- ..din vie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu