n

n

12 octombrie 2015

Exmatriculat de facebook

Sunt un tacut si-n linistea mea am auzit o vorbarie in ziua de sambata- un coleg de munca, unul din cei peste 700, pe care nu-l cunosc, a fost exmatriculat din firma fiindca a avut facebucul de a pune poze cu bonurile de masa stampilate  prin care nu poti face  cumparari  in alt magazin decat in al firmei, cu salariul  lui si cu intreaga lui parere, despre .

Acum, ce sa zic si sa cred- adevarul este ca nu stiu daca imi pare in ordine felul de a spune despre locul de munca fiindca toti avem optiuni, insa in mod cert, a da afara un angajat pentru parerea de a fi pe internetul unui parc prin care se plimba pareri multe, nu imi pare in regula.
Si nici pareri nu pot sa cer, fiindca prin internet trebuie sa fi peste tot, ori eu nu pot- imi trece viata prin fata ochilor, muncind pentru altii ....care la prima parere, in fel cert fara stirea lor, cu ordin din partea unor directori, imi fac pasii dincolo de poarta intreprinderii.
Ori asta nu se poate fiindca dincolo de poarta se afla ai mei si gradina noastra iar aceste fapte sunt prioritare pentru mine.
Deci domnule director si doamna patroana.....trebuie sa recunosc ca puteti face bine si ca uneori faceti acest fapt, ...ca in lumea in care traiti este firesc sa...
...dar.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu