n

n

24 ianuarie 2011

2Gradina de langa parau.

A doua gradina are cam doua arii fiind marginita de o casa, un solar al vecinului, un dig ce o protejeaza de parau si o mica livada. Terenul are cam sase arii, l-am cumparat anul trecut din banii primiti de la o multinationala pentru a pleca voluntar de la ei.Uneori ma macina intrebarea daca am facut bine fiindca am probleme cu un vecin si in parte si cu persoana de la care l-am cumparat. Dar poate toate acestea nu se pot compara cu bucuria de a fi printre straturi de la nasterea pana la mutarea lor in borcane si in lada frigorifica.
Am plantat primi pomi din viata mea impreuna cu sotia si baiatul nostru, prima vita de vie, primi trandafiri, am cosit prima iarba. Gradina am mai avut prin alte parti, am cumparat acest teren cu speranta ca poate intr-o zi vom face si o mica casa si de va fi asa, doar vremurile o vor dovedi.
Povestea ei din acest an sper sa o scriu, sa o pozez si sa o duc cu bine la sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu