n

n

31 ianuarie 2011

Gradina de langa parau

Aceasta este gradinita de flori a sotiei.Micul gard este facut dintr-o jaluzea de lemn pe care un vecin a vrut sa o arunce. Peturi puse peste trandafiri.



Am fost ieri sa vad gradina.Nu am fost anul acesta deloc, am o problema de metri patrati cu persoana de la care am cumparat terenul si pana nu rezolv problema nu pot merge la gradina fiindca simt ca traiesc ceva ce nu este implinit, trebuie neaparat sa o dau in judecata pentru linistea sufletului meu si al sotiei mele. Asta este situatia, urasc ceea ce va trebui sa fac- un prieten mi-a spus -bine ai venit in randul celor ce au pamant!
Era spre seara, nu am avut timp sa insist cu pozele dar as vrea sa urmaresc trairea legumelor mele si a florilor sotiei in decurs de un an, totul cu ajutorul lui Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu