n

n

26 ianuarie 2011

Jurnal-de ce am inceput acest blog?

Imi plac emisiunile lui Badea si printre multele lui mistouri exista si una la adresa ciumpalacilor care fac bloguri.
Intr-o seara, in fata calculatorului fiind, mi-am amintit de blogurile ciumpalacilor si am vrut sa vad despre ce este vorba.Am cautat recomandarile celor mai citite bloguri si am descoperit ca in fapt nu spun mai nimic interesant.Poate ca ma insel si daca voi aprofunda subiectul poate voi descoperi altceva, nu stiu, si mi-am zis ce ar fi cu gramatica mea din 1900 toamna sa scriu si eu chiar daca succesul acelor bloguri se bazeaza pe folosirea unui limbaj care nu mai este la indemana mea.
Ce va fi nu stiu, stiu ca acum simt nevoia sa spun adevarul-am inceput a scrie acest blog sau ce o fi el din simplu motiv ca pustanul meu de copil care e plin de zece la informatica si engleza a venit cu patru in teza la mate si cel mai bun motiv de a il motiva sa invete a fost sa-i tai din orele petrecute pe jocurile din calculator.
Acum eu scriu si el invata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu