n

n

6 octombrie 2011

Europa- eu- ro-pa!?

Media din Franta face glume pe seama noastra iar noi ne revoltam prin media noastra si prin noi insine pentru faptul ca ne fac cersetori, paduchiosi, oameni de nimic si inca cate si mai cate.
Pe televizor am prins o alta stire, unii din romanii aflati in Norvegia se hranesc cu carne de sobolan si de caine.
O intrebare ma framanta- cat de rau poate sa fie in tara ta din care faci parte si care ar trebui sa te faca partas in ea?
Nu stiu, nu stiu daca cei ce scriu minunatii despre noi au dreptate, stiu doar ca eu unul nu ma simt cersetor, paduchios, mancator de sobolani si caini.
Si daca exista in aceasta Europa astfel de romani, astfel de oameni, oare nu ar trebuii sa se gandeasca aceasta europa ca undeva a gresit si ca ar trebui sa faca ceva bun fiindca simplul fapt de a rade, de a face glume fara zahar pe seama unei natii ce face parte din ea, nu ar duce la nici un rezultat bun pentru ea si nu ar deranja nici macar un paduche?

Sincer, ma doare in cot despre ceea ce scriu si difuseaza pe televizor alte natii nespre noi, nu imi influenteaza viata mea de zi cu zi fiindca eu am trairea mea, cuibul si locul meu pe acest pamant romanesc...dar totusi...EUROPA!















Are europa gogonelele mele, castravetii mei murati,ardeii iuti pusi pentru iarna,zacusca pusa in borcane de o sotie romanca prea plina de rabdare si de munca,mazarea dulce cu care se poate trece o parte din iarna, fasolea in pastai din care se naste o minunatie de ciorba, usturoiul, ceapa, pastarnacul, morcovul, cartoful, salata, vanata..., gradina mea...pe Grigole Lese, Nicu Alifantis, Nadia si Tiriac, pe altii, multii altii nascuti pe acest pamant...ii are europa?

Stiu ca nu-i are...
...cu parere de rau cred intr-un adevar- europa are probleme, a da vina pe noi nu este solutia, ea trebuie cautata in alta parte..., in ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu