n

n

16 august 2014

Din masina

Nu m-am nascut cu blond prin par, dar i-l am si bine ma simt cu el
Nu stiu nimic despre animale, despre vaci, capre sau oi ce dau lapte- stiu insa in mod  ferm ca, laptele si iaurtul ce-l cumpar din supermagazin, este pe potrivirea mea, cu putina grasime in el, Usor de luat, de digerat ...si daca mai dau si din buric, ma sunt supermodel
Nu m-am nascut cu par peste picior dar i-l am si nu inteleg de ce imi este ciuda peste el si-n tot timpul vreau sa-l dau jos
Nu ma grabesc nicaieri insa am nevoi aparte ..., de aceea am  un  x5, 6, 7, 8,- sau audii titi- patru cercuri
Nu stiu cum sunt altii, da eu ma simt altfel, - nu vreau sa fiu mai mult decat se cuvine, vreau doar ca atunci cand stau la soare, palaria mea sa fie mai mare
...fiindca merit
...habar nu are intreaga planeta, cate sacrificii si eforturi fac eu. sa dau bine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu