n

n

17 august 2014

Franta- in o mica fabricuta

Cumnata mea are 23 de ani si-n acest an a plecat in Franta. S-a angajat la o fabricuta de plasticaraie din industria cosmetica si toate, aproape bune si frumoase.
Povestea-i lunga si nu este a mea- eu am ras doar la o intamplare povestita.
In micul orasel, prin fabrica, oamenii reticenti fata de straini iar cumnata mea, fire carpatina, a tot incercat sa se  preteneasca cu colegele. Iata, una din ele-- Bonjour mademoissel!
nici un raspuns, dimpotriva o privire oarecum de neacord
-Je m'appelle, Corina, insista romanica noastra. Vazand nici o reactie, Corina o da pe engleza-
-I do't bite. (nu musc)
-La care, in cea mai romantica limba franceza din Europa, mademoissela ii raspunse ca
....ea....., nu vorbeste romaneste.
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu