n

n

5 august 2014

Centrul vechi- Hunedoara

Hunedoara - are un centru vechi si-n el se afla pe malurile Cernei, doua cladiri vechi, cam de o suta de ani,  parca gemene, si-n una din ele am avut onoarea zilele trecute, sa-i trec pragul.
Aceasta este  si oricine doreste sa ajunga la lacul Cincis, trece pe langa ea-------si-ar mai fi de folosit drumul ce trece pe langa , ca si varianta pentru castel- se si vede in departare.
De-a lungul timpului, aceasta cladire a urmat viata orasului si din tot acest  timp, cel mai cunoscut a fost unul sub denumirea de Alimentara Mendi------uneori imi este dor de acele alimentari comuniste,,, sau nu, ---poate ca de acei anii,,,- sau nu,,,,- ori poate ca, de acei ani, ai mei, de fapt-15,16,17,..21.,24.............pe la 2o de ani, aveam un cort, cumparat cu 1200 de ;lei- era din doc\- prin 1987- iar peste el am scris cu vopsea--Anii ce-i am, imi ajung, si am 20 de ani------l-am purtat vreme de cinci ani , apoi ne-am imbatranit si l-am parasit pe ,malul Muresului......................................................................................................................................................................, trece timpul, .acum zic despre
aceasta cladire unde am pozat una din usile de intrare in ea
, scarile batrane, batute de milioane de pasi
mai apoi,, trecand peste ele, am gasit si  incaperi ce si-au tinut usile inchise


acestea sunt usile lor

ce insemnatate au toate acestea

o stiu altii

eu doar ma bucur si ma intreb
, incarcat de bine ca le-am descoperit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu