n

n

18 februarie 2011

Jurnal- cum am construit o buda.






Am cumparat terenul, l-am prvit si m-am intrebat-cu ce sa incep? Bineinteles cu o buda si o poarta.Fara nici un plan dinainte, materialele pentru wc mi-au venit pe tava.Cumnata mea a schimbat chiar in acea perioada toate usile de la apartamentul nou cumparat, le-am luat eu.Am mai cumparat ciment, pietris si nisip am gasit in paraul ce trece pe langa gradina, l-am luat pe socrul meu, meserias batran si ne-am apucat de lucru.Mai intai am sapat o groapa mica in care am pus o jumatate dintr-un butoi de tabla, peste butoi am pus o bucata de pfl pe care l-am vopsit dinainte cu mai multe straturi de vopsea stiind ca pfl-ul trage umezeala.Peste pfl am prins capacul de toaleta si in lateral am pus o alta bucata de pfl pe care sa o pot scoate usor in cazul in care vroiam sa scot butoiul si sa arunc rahatul din el.
Am turnat o mica placa de beton, am stat cateva zile sa se aseze si ne-am apucat sa ridicam pereti din usile cumnatami.Am cumparat materialul pentru acoperis, l-am pus peste bucati de lemn luate din tocurile usilor si in final am acoperit usile cu jaluzele de plastic pe care le tineam pe balcon ramase dupa ce mi-am pus termopane.
Cost-acoperis 30 lei, ciment 25lei, bere pentru socru 10 lei, cuie 5 lei si in rest -sa o folosim sanatosi.
P.S.-o de cand vroiam sa scriu asta, usile care in poza nu se vad, au geamuri asa ca am o buda plina de lumina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu