n

n

26 februarie 2011

Scriu fara o anumita ordine, scop, discernamant si concluzie- fara ordinea alfabetica a lumii,doar despre o parte din ceea ce este simplu.
iubita mea, sotia mea, acum am fugarit-o de la calculator...
fiul nostru, o duce bine, face baie cand are chef si bine ca poate...
elvis-a trait vremea lui asa cum era atunci- in clipa aceasta il ascult si e placuta ascultarea...
Morometii, filmul lui Marin Preda, in fapt...
micael jacson- acum esta randul lui in ascultarea muzicii...
al meu fiu care a iesit de la baie si face misto de mine...
iarba verde de acasa- un film facut in perioada rea a tarii- asa cred unii- sarut mana Florin Zamfirescu...
Osanda-eu nu te pot uita-Amza...
American Beauty-bun film..
acum caut muzica de la noi si...
Grigore Lese- un om cu suflet ce pune suflet in ceea ce a mai ramas din sufletul nostru de romani, el inca mai spera sa nu uitam de unde am venit si ca suntem constienti de locul in care vrem sa ajungem...
holograf,existenta acestei formatii si spunerea ei, o placere...
Vali, Stefan, Doamne ce usor este sa uiti de cei trecuti dincolo, Pitis,Amza, Brancus, Cotescu, Eminescu, Slavici, Creanga, Madalina, fosta sotie a unui prieten, fata de 18 ani lovita de masina, Jean, Cioran...
Nu am cum sa termin..........si maine este o zi, am avut, avem si vom avea Romani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu