n

n

7 februarie 2011

Poezie, nu, imagini si motive, da 7






La pescuit in apusul Dunarii la intrarea in tara.

Zece motive de fericire.
1-ca am o familie si ca ne iubim.
2-ca suntem sanatosi.
3-ca putem avea incredere intr-un Dumnezeu.
4-ca inca mai am parinti.
5-ca avem un apartament in care iarna nu inghetam de frig.
6-ca inca mai avem de lucru.
7-ca avem o gradina si o mica livada care ne aduc un dram de bucurie si satisfactie.

8-ca avem puterea de a ne bucura de intamplarile zilnice.
9-ca avem inca prieteni adevarati.
10-ca inca mai avem puterea de a visa.
Un motiv de nefericire.
-ca toate fericirile noastre le traim in aceasta tara in care locuim si pe care nu vrem sa o parasim.

2 comentarii:

  1. buna Daniel. te-am descoperit la Simona si m-am descoperit cu uimire la tine in blogroll. si ti-am vazut pozele iar acum citesc de zor si-mi place. sper ca intre timp ai rezolvat problema gradinii si-ti urez sa puteti ridica si casa pe care o visati. sanatate sa aveti si promit ca mai trec pe la tine. :) :)
    uitam , pozele sunt o adevarata poezie :)

    RăspundețiȘtergere