n

n

29 august 2011

Nunta si gradina de legume

...am obosit...de zile intregi,mult prea intregi...vad, aud si citesc fara sa vreau...despre nunta de un milion a lui nu stiu cine si despre ...nasi, masini, vedete si bineinteles iarasi bani, milioane...
mi-am intrebat legumele din gradina, daca stiu ceva sau daca le intereseaza amanunte despre o astfel de nunta?
...raspunsul lor...
m-au privit de parca nu ma stiau, apoi au ras vreme de vreo doua batai de vant...
si acum, tot ce vreau sa spun este- nu ne intereseaza, nici pe mine, nici pe patrunjelul, leusteanul, rosia si intreaga suita de legume din gradina mea, nunta lu...
...mai lasati-ne in pace cu prostiile voastre- multumiri indepartate!

5 comentarii:

  1. Aaaa, nu te lasa influentat. Televizorul inchis si la radio, numai posturi muzicale.
    Doar sintem gradinari !

    RăspundețiȘtergere
  2. Noroc de noi, ca gradina ne aduce cu picioarele pe pamant in orice situatie! Nunta aia de mitocani si toape m-a lasat de piatra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevar in ceea ce scrieti- mai departe sa mergem, o toamna ne asteapta in gradinile noastre...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit si eu in ziar de o nunta. Dar matale nu puteai sa schimbi canalul la tv cand ti s-a aratat ceva ce nu-ti era pe plac? Ca eu nu am vazut deloc. Numai cate-un film pe seara si atat inseamna la mine de la o vreme tv.

    RăspundețiȘtergere
  5. am schimbat canalul si surpriza-aceeasi nunta
    si-n definitiv, nu este vorba de nunta ci de felul in care se face televiziune

    RăspundețiȘtergere