n

n

4 august 2011

Rosii-bine ai venit mana!

Am stat printre rosii de fiecare data cand am fost la gradina fiindca stiu ce figuri au in ele, am pus in pamant seminte din doua plicuri de soiuri diferite cumparate de la supermarket si m-am trezit ca cresc din pamant rosii chery si rosii pitice- adevarat ca arata bine dar ce frunze mai pot sa rup de la o rosie pitica pentru ca ea sa nu atinga pamantul? Pentru asta mi-a fost frica inca din prima clipa in care mi-am dat seama ca am rosii pitice iar acum scriu cu suparare- rosiile au inceput sa se maneze.
Sa dus visul meu de a nu stropi rosiile iar acum am inceput lupta cu mana, am rupt frunze in prima faza si le-am stropit cu piatra vanata, azi le-am dat zi de odihna iar maine voi merge in gradina sa vad ce se mai intampla. Prea multe nu se pot intampla in doua zile in stratul de rosii insa in mintea mea, da, si cine stie ce fel de masuri voi lua maine. Boala este abia la inceput dar o cunosc cat este de ticaloasa si cata suparare aduce in gradina asa ca maine merg pregatit.
Este ciudat dar si-n parerea asta de rau fata de rosii simt o provocare si sunt curios ce final va avea- simt ca acesta nu are o asa mare importanta ...si asta poate fiindca acum cinci minute am iesit pe balcon si am vazut oameni ce stau aplecati peste pervazuri de geamuri si privesc vietile altora, ce trist trebuie sa fie!- eu inca am gradina de legume chiar daca are rosii manate, chiar daca kilogramul de rosii aflat la vanzare nu-mi da nici un motiv de a le cultiva, eu mai am o ...GRADINA...
...cu de toate

5 comentarii:

  1. gradina e treapta catre un maine mai bun, mai linistit, mai implinit.
    rosiile? iubeste-le in continuare, curata-le fara mila si picteaza-le-n albastru cupru vanat. va fi bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. astfel am facut iar acum este bine- gradina merge mai departe

    RăspundețiȘtergere
  3. Rosiile de afara le-am stropit de 3 ori pana acum. Rosiile din solar nu le-am stropit pana astazi ... dar deja risam sa le stric de tot.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai avut dreptate, am fost nevoit in cele din urma sa le stropesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. care este procentajul de sulfat de cupru pentru zeama bordeleza? Dar pentru var?

    RăspundețiȘtergere