n

n

18 august 2011

Oameni si sobolani.

Exista sobolani in lumea asta si oamenii ii extermina fiindca se spune ca sunt urati, dizgratiosi, purtatori de boli datorita mediului in care traiesc si ca atunci cand sobolanii traiesc in acelasi mediu si perimetru cu oamenii, cei din urma au cel mai mult de suferit.
Trecutul intalnirilor dintre sobolani si oameni stiu ca a fost un dezastru pentru noi, milioane de oameni au murit datorita ciumei si mult timp sa crezut ca ei poarta vina- al meu copil mi-a spus ca de fapt purecii ce ajungeau de pe ei pe oameni erau vinovati pentru mortii acelei lumi.
Acum ma aflu in alta lume, recunosc ca a trecut ceva vreme de cand am vazut un sobolan dar astazi am realizat ca muncesc la locul meu de munca, de un anume timp, alaturi de un sobolan care este de fapt fiinta umana si care are si un nume. Prin neputinta, trecutul si viitorul lui fara de speranta si bucurie, sa comportat ca si un sobolan- pe ascuns, fara a-l vedea si sti nimeni a muscat din ceea ce inseamna munca mea- acum patronul il crede si si drept urmare, eu voi pleca. Nu-mi pare rau ca voi pleca, viata este o continua plecare- imi pare rau de felul in care plec- muscat de un sobolan .


Acum, in viata, nu ma simt nici suparat, nici fara de speranta fiindca am o familie si am...

..si asta...


...si asta...


...si inca cate, ce nu au loc pe acest blog.
...si stiu, este bine fiindca astfel ma simt.

Si...Celelalte Cuvinte...care imi sunt dragi de cand le stiu




...si astfel am fugarit sobolanul..

Un comentariu:

  1. OAMENI ŞI ŞOBOLANI
    http://wp.me/3ncfC
    ... coincidenta sau...
    OAMENI CA ŞOBOLANI


    http://wp.me/3ncwg

    RăspundețiȘtergere