n

n

19 martie 2011

Jurnal-Lolek si Bolek


Am pus zece seminte de rosii, din cele primite din zona Rosiori. Din ele au iesit doar trei, slab rezultat, acum mi-am facut o idee, cam cate seminte trebuie sa pun in cuib pentru a avea doua plante Made in Romania. Ele vor fi cea mai mare provocare pentru mine, sunt cu pretentii, nu au rezistenta celor din plicurile supermarketurilor, au numai figuri in cap, cu stropitul, cu sapatul in jurul lor si multe altele de care voi avea grija la momentul respectiv si pe care sper sa le fac bine pentru a simtii adevaratul gust al rosiei din copilaria mea.


Acum va fac cunostinta cu doua cepe gemene, sunt nascute din pamantul muncit anul trecut in gradina. In ladita de pe balcon in care stateau pregatite pentru rostul lor, sau revoltat, au renascut satule de asteptare.Le-am privit uimit de tupeul lor si pus in fata situatiei nu am avut altceva de facut decat sa le satisfac dorinta, le-am pus in pamant.
Acum stau si ma intreb-daca imi repeta figura si anul acesta, cati ani pot sa o duca asa?
Inca ceva, trebuiesc facute si prezenterile, ele, cepele,se numesc Lolek si Bolek.Intreb chiar daca am impresia ca o fac in van,- stiti care este Lolek si care este Bolek? In mod sigur cei ce nu au trait desenul animat comunist nu vor sti, poate noi, ceilalti carora ne-au facut copilaria, bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu