n

n

23 martie 2011

Astazi am trecut peste o parte din drumurile tarii.

A fost timp frumos peste Ea, ochelarii de soare mi-au fost de ajutor.

In viteza am surprins o frantura dintr-o sera de flori.


Ce se poate face cu niste franturi din lemne, un foisor .
Sau asta.


Trec pe langa locul in care sa nascut Aurel Vlaicu.


Mai apoi am tras pe dreapta si am cumparat seminte de la o firma din domeniu. Acestea sunt de castraveti, tratate, semitimpuri, numai bine de pus dupa mazare. Nu stiu in schimb ce gust vor avea in timp, puse la murat. Poate voi afla.
Spanac, trebuia pus de acum doua saptamani dar nu am gasit. Banuiesc ca va trebuii sa ii dau o atentie mai deosebita pentru a iesii cat mai repede din pamant pentru a da loc celorlalte legume.
Patrunjel si morcovi. Este clipa lor, acum. Se aduna multe seminte la rand peste gradina mea- cumva trebuie sa le fac fata.
Fiindca sunt semitimpuriu in ale calculatorului, ma repet, asta e!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu